سوالات متداول

سوالات متداول

ورود و ثبت نام

حتماً بخش هرزنامه یا اسپم ایمیل خود را بررسی کنید. اگر ایملیی در این بخش نبود، از طریق ایمیل و یا کانال های ارتباطی دیگر موضوع را اطلاع دهید تا کارشناسان بررسی کنند.

حتماً بخش هرزنامه یا اسپم  پیامک‌های خود را بررسی کنید. اگر پیامکی در این بخش نبود، گزینه نیاز به کمک را  در صفحه ورود انتخاب کنید و از طریق چت سایت موضوع را اطلاع دهید تا کارشناسان بررسی کنند.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. 

برای ایجاد حساب کاربری در سایت می‌توانید از طریق گزینه ورود با استفاده از شماره همراه ثبت‌نام را انجام دهید.

آموزش‌ و دوره‌ها

در زمان پخش ویدیو،  بر روی علامت چرخ دنده که در قسمت پایین سمت چپ قرار دارد، کلیک کنید. برای رفع مشکل  می‌توانید کیفیت‌های مختلف پخش را انتخاب کنید. معمولاً برای سرعت‌های پایین اینترنت این مشکل رخ می‌دهد و در این شرایط می‌توانید کیفیت‌های متوسط یا پایین را انتخاب کنید.

شرایط استفاده از دوره‌های آموزشی همیار آکادمی و امکان استرداد وجه در لینک زیر توضیح داده شده است: 

شرایط و قوانین

بستگی به دوره دارد. مشاهده دوره‌ها در پنل کاربری سایت به صورت آنلاین امکان‌پذیر است و بعضی از آن‌ها در برنامه اسپات‌پلیر قابل مشاهده هستند. برای بعضی داده ها هم امکان پذیر است.

بله. این امکان وجود دارد که به صورت دو نفری دوره را مشاهده کرد ولی باید با پشتیبانی فنی هماهنگ کنید.

فعلا این امکان برای دوره ها فراهم نیست. 

دوره‌ها به صورت مادام العمر در پنل کاربری شما قابل دسترس هستند.

دوره‌ها به‌روزرسانی خواهند شد و دانشجویان دوره‌های قبلی  معمولاً می‌توانند به صورت رایگان یا با تخفیف به دوره به‌رزورسانی‌شده دسترسی داشته باشند. سیاست به‌روزرسانی دوره به این صورت است که دانشجویان می‌توانند آپدیت بعدی دوره خود را به صورت رایگان دریافت کنند.

برای بررسی امکان‌پذیر بودن شرکت در دوره‌ها به صورت اقساطی، می‌توانید از طریق واتس اپ شماره 09961991686 ارتباط بگیرید.

توصیه می‌شود از لپ‌تاپ یا کامپیوتر برای مشاهده دوره‌ها استفاده کنید. البته، با تلفن همراه نیز می‌توانید به محتوای دوره‌ها را ببینید.

دوره‌های آنلاین از طریق پنل کاربری قابل مشاهده هستند و دوره‌هایی  هم که از طریق نرم افزار اسپات پلیر در دسترس هستند را می‌توانید با وارد کردن لایسنس خریداری شده مشاهده کنید.

پشتیبانی

برای ارتباط با پشتیبانی می‌توانید از بخش تیکت  در پنل کاربری سایت، سوالات تخصصی خود را از کارشناسان بپرسید.

با توجه به محتوای دوره‌ها، پشتیبانی برای اکثر آن‌ها در نظر گرفته می‌شود و زمان آن بین یک تا سه ماه متغیر خواهد بود.

برای ارتباط با کارشناسان واحد پشتیبانی باید پشتیبانی دوره فعال باشد.

پشتیبانی دوره‌ها برای دانشجویان در صورت بررسی و تأیید کارشناسان واحد پشتیبانی با هماهنگی واحد آموزش قابل تمدید خواهد بود.

ارتباط شما با تیم پشتیبانی است و کارشناسان ما در پشتیبانی تلاش می‌کنند تا به صورت هماهنگ و با در نظر گرفتن تاریخچه ی ارتباطات قبلی به شما کمک کند.

تیم پشتیبانی در مورد موضوعاتی که مربوط به دوره ها هست راهنمایی می‌کند؛ ولی در صورت نیاز به جلسه مشاوره هماهنگی های لازم صورت خواهد گرفت.

کتاب عادت های میلیون دلاری

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات فرم زیر را وارد نمایید.
preloader