محمد حاتمی
12 دی 1402

دوره تصمیم گیری

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
Rate this post

دوره تصمیم گیری

 اهمیت برنامه های دوره تصمیم گیری

دوره آموزشی تصمیم گیری شما را با مهارت های لازم برای تصمیم گیری بهتر و موثرتر در حوزه نفوذ خود مجهز می کند. با مشاهده این دوره آموزشی، چارچوبی برای درک تصمیمات در طیف وسیعی از زمینه ها، از استراتژی کسب و کار گرفته تا سیاست، به دست خواهید آورد. با دوره تصمیم گیری ما، می توانید دانش خود را در موضوعات مختلف ایجاد کنید. این دوره به شما در انتخاب های موثر کمک می کند.

تصمیم گیری موثر چیست؟

به گفته پیتر دراکر، تصمیم‌گیری مؤثرعنوان فرآیندی تعریف می‌شود که از طریق آن گزینه‌های جایگزین انتخاب شده و سپس از طریق اجرا برای دستیابی به اهداف تجاری مدیریت می‌شوند. تصمیم گیری موثر کلید موفقیت در محیط های امروزی است. در سازمان ها، تفکر انتقادی، حل مسئله و تصمیم گیری از مهم ترین وظایفی است که افراد به صورت روزانه انجام می دهند. با این حال، افزایش سطوح پیچیدگی فشار قابل توجهی بر قضاوت ما وارد کند، که اغلب منجر به انتخاب های ضعیفی می شود که می تواند تأثیر طولانی مدت داشته باشد.

آیا می دانید چرا حل مشکلات و تصمیم گیری بدون ترس اینقدر سخت است؟ دلیلش این نیست که شما فاقد مهارت های تفکر انتقادی یا خلاق هستید. همچنین به این دلیل نیست که شما تجربه زندگی ندارید. و مطمئناً به این دلیل نیست که شما نمی توانید خارج از چارچوب فکر کنید. علم به ما می‌گوید حل مشکلات و تصمیم‌گیری سخت است، زیرا مغز ما مانع می‌شود. مغز یک الگوی فکری نه چندان مفید برای ما ارسال می‌کند و ما گیر می‌افتیم.

اما خبر خوب! علم همچنین به ما می‌گوید که امکان رشد ابزارهای مغزی فوق‌العاده مفید و مفید برای ما وجود دارد. این چیزی است که این دوره تصمیم گیری در مورد آن است. تا زمانی که این دوره را تمام کنید، چک لیست های شگفت انگیز خواهید داشت که می توانید از آنها به عنوان ابزاری برای حل هر مشکلی و تصمیمی استفاده کنید.

مهارت های تصمیم گیری خوب مورد تقاضا هستند. علاوه بر این، توانایی تصمیم گیری موثر می تواند زندگی شخصی و حرفه ای شما را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. اگر می خواهید روی مهارت تصمیم گیری خود کار کنید، یکی از دو دوره تصمیم گیری ما می تواند بهترین مکان برای شروع باشد.

دوره آموزش تصمیم گیریاثرات حضور در دوره تصمیم گیری آنلاین

هر یک از دوره های تصمیم گیری ما کاملاً آنلاین است.  به شما این فرصت را می دهد که در هر زمان و هر کجا که می خواهید یاد بگیرید. گذراندن دوره تصمیم گیری به شما کمک می کند تا عادت های تصمیم گیری خود را بهبود بخشید. این دوره آموزش تصمیم گیری به شما مدل‌ها و تکنیک‌هایی می‌دهد که می‌توانید در زندگی واقعی، در موقعیت‌های حرفه‌ای و همچنین شخصی از آنها استفاده کنید. همه چیز در مورد ارائه یک چارچوب عملی برای بهبود و ایجاد عادات مثبت در تصمیم گیری است. با آموزش تصمیم گیری شما می توانید:

  • سبک تصمیم گیری شخصی را با هر موقعیتی تطبیق دهید.
  • از ابزارها و تکنیک های مختلف تصمیم گیری استفاده کنید.
  • مسیرهای عمل جایگزین ایجا کنید.
  • ارزیابی کنید و بین روش های جایگزین اقدام کنید.
  • کیفیت تمام تصمیمات بزرگ خود را بهبود بخشید، در نتیجه ROI (بازده سرمایه گذاری) آنها را به طور قابل توجهی بهبود بخشید!
  • در مورد فرآیندهای تفکر خود و نحوه عملکرد آنها در تفکر و تصمیم گیری خود بدانید
  • سوگیری های شناختی و مغالطات منطقی را درک کنید، و اینکه آنها چگونه بر قضاوت ها و تصمیمات شما تأثیر می گذارند.
  • یاد بگیرید که چگونه اثرات این سوگیری ها و مغالطه ها را با تکنیک ها و استراتژی های De-Biasing به حداقل برسانید!
  • هم توانایی ها و هم محدودیت های مرتبط با حل مسئله و تصمیم گیری را توضیح دهید
  • توضیح دهید و در مورد اینکه چگونه تصمیمات سازمانی بر توسعه شخصی، پویایی تیم و عملکرد در سطح شرکت تأثیر می گذارد، بحث کنید.
  • بیان کنید که چگونه تصمیمات تیمی خوب و بد می تواند به رشد حرفه ای شما کمک کند.

برای مطالعه بیشتر به دوره های آموزش تصمیم گیری زیر مراجعه کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کتاب عادت های میلیون دلاری

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات فرم زیر را وارد نمایید.